Mitt första paket!!!

Gissa om jag blev glad i morse när jag öppnade en super fin ljusstake med två underbart doftande värme ljus. Mitt i prick min hemliga tomte. Blev jätte glad!!!!
I dag har jag varit  och fått akupunktur för min värk och muskler. väntar på Bonde söker fru nu och sen vill jag kasta mig i säng så jag får öppna ett nytt paket i morgon. Ska försöka ta mig i kragen och spela lite jul musik och baka lusse katter i morgon. Håll alla tummar för att det blir gjort !!
Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: lolla

morning....

vad kul att du skriver här...

hoppas det gick bra med akupunkturen....

och jag håller tummarna för lussebaket

visst är det kul med paketen

jag fick en fin stjärna att hänga i fönstret i rosa

kram lolla

2010-12-02 @ 06:33:28
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0